×

131. Awanturka, czyli pasta rybna na kanapki

Pasta rybna na kanapki to kolejny z przepisów, które zapożyczyłam od swojej mamy. Mama Krysia często robiła ją nam w ramach urozmaicenia posiłków, tylko że wtedy nie miałam pojęcia że jest z rybami. Tak naprawdę na początku bardziej mi smakowała bez świadomości z czego jest zrobiona. Jakiś czas temu jednak powróciłam do niej, stwierdzając że skoro mi smakuje to nic innego się nie liczy. Prosta i szybka do zrobienia, sprawdzi się też jako przekąska np. z krakersami :)

AWANTURKA-PASTA RYBNA
-puszka szprotek w pomidorach (ok.200g)
-twaróg półtłusty (250g)
-1 mała cebulka
-szczypta słodkiej papryki, sól, pieprz
-ewentualnie szczypiorek lub natka pietruszki

Cebulkę posiekać w bardzo drobną kostkę. Twaróg pokruszyć do miski, dodać do niego szprotki razem z sosem pomidorowym, dosypać cebulkę i przyprawy i wszystko dokładnie "podziabać" widelcem i wymieszać. Można dodać jeszcze posiekaną natkę pietruszki albo szczypiorek, ale i bez tego pasta jest bardzo smaczna :)

SMACZNEGO!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Kuchnia Pysznościowa- blog kulinarny , Blogger