×

244. Sałatka z bobem i miętą


Ostatnio mam jakieś szczęście do potraw, które zdecydowanie lepiej smakują niż wyglądają. Ta sałatka też nie grzeszy urodą, ale za to powala aromatem, bo chociaż bób sam w sobie ma dość delikatny smak, to łączą się tu jeszcze aromat mięty, kminu rzymskiego i smak suszonych pomidorów. Pyszności. Tylko trochę upierdliwe do robienia....bo bób trzeba wyłuskać :)

SAŁATKA Z BOBEM I MIĘTĄ:
- 2 szklanki ugotowanego bobu
-1 cebula dymka
-1 duży pomidor
-kilka (5-6) suszonych pomidorów
-garść świeżych liści mięty
-szczypta kminu rzymskiego
-sól, pieprz, kropla oliwy


Bób obrać (to jest najgorsza część przygotowań). Cebulkę, miętę i pomidory suszone posiekać na drobno. Pomidora zwykłego pokroić we w miarę drobne cząstki. Wszystko razem oprószyć szczyptą kminu rzymskiego, soli i pieprzu. Skropić odrobiną oliwy i dokładnie wymieszać. 

SMACZNEGO!

2 komentarze:

  1. Mięta zawsze świetnie mi współgra z bobem, sałatka więc musi być bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero niedawno odkryłam takie cudne połączenie, ale już wiem, że tak często jak się da będzie u mnie gościć :)

      Usuń

Copyright © 2016 Kuchnia Pysznościowa- blog kulinarny , Blogger