×

Tort z autobusem z Komunikacji Miejskiej w Łomiankach

Raz już udało mi się doprowadzić twardziela do łez dzięki tortowi, który zrobiłam. Drugi raz też mi się ta sztuka udało. Co prawda łez nie było, ale na chwilę zatkało solenizanta. A sztuka to nie łatwa była, bo to twarda sztuka, która zawsze ma coś do powiedzenia. Wszystko za sprawą tortu w kształcie autobusu. Jakby tego było mało tort był w barwach Komunikacji Miejskiej Łomianek, gdzie na co dzień pracuje Sławek. Jedyną wtopą moją osobistą było to, że całkiem zapomniałam o światłach dla autobusu...w sumie odkryłam to dopiero jak oglądałam zdjęcia. Na całe szczęście Sławek był w zbyt wielkim szoku, żeby to zauważyć i jak zwykle kąśliwie coś skomentować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Kuchnia Pysznościowa- blog kulinarny , Blogger