×

467. Domowa nutella w wersji fit

 Są takie poranki w życiu kiedy musisz zjeść śniadanie, które poprawi ci humor. I chociaż wiesz, że serce podpowiada ci nutellę, albo inną porządną dawkę czekolady, tłuszczów trans i innych cukrów, to rozum mówi, że dupa już jest wielkości szafy i większa już w spodnie nie wejdzie. Doświadczenie życiowe zaś podpowiada, że niestety ale te wszystkie kalorie w cycki nie pójdą. Trzeba zrobić ulubiony smakołyk w wersji dietetycznej, która nie grozi otyłością. 
Ale do rzeczy. Śpię sobie spokojnie. Podświadomość podpowiada mi, że jest dobrze, bo Lucy też śpi niespodziewanie długo i może wreszcie jest ten szczęśliwy dzień kiedy wygram w totka i się wyśpię. Śnię o podróży do Włoch, gdzie mogę się objadać makaronem ile dusza zapragnie, słońce świeci, Lucy jest grzeczna jak nigdy. Życie jak we śnie. Aż tu nagle, w tym śnie ciągle, odpalam komputer, a tu się okazuje że do mojego konkubenta pisze jakaś Pamela. Blond cizia, cud-miód bez cellulitu i bez śladów na ciele po przebytej ciąży. Bożesz ty mój. Miśko mnie zdradza z Pamelą. No zabije gada jak nic. Ja mu dziecię wychowuję i obiadki gotuję a ten się puszcza z jakąś blondyną cycatą...nie zdążyłam zrobić we śnie awantury, bo mnie obudził całkiem realny Miśkosław z prośbą żeby mu zrobić kanapki do pracy. No kuuuurczaczki pieczone. Motyla noga! Kurdebalans! To ty mnie z Pamelą zdradzasz a ja ci kanapki mam robić??? I czemu się dziwi, że awanturę robię od rana. Mógł mnie nie zdradzać to bym nie krzyczała. I jeszcze dziecko przez to wszystko się obudziło. 
No i właśnie dlatego ja muszę, po prostu muszę, mieć w zanadrzu jakiś poprawiacz humoru na śniadanie. Domowa nutella z awokado i banana w tym przypadku sprawdzi się idealnie. 

DOMOWA NUTELLA W WERSJI FIT:
-2 bardzo dojrzałe banany
-2 dojrzałe awokado
-ewentualnie trochę miodu żeby dosłodzić
-2- 3 czubate łyżki kakao
-garść orzechów laskowych
-szczypta soli

1. Orzechy posiekać i uprażyć na suchej patelni. 

2. Wrzucić do miski wszystkie składniki kremu czekoladowego i wszystko dokładnie zmiksować. Przełożyć tak przygotowaną nutellę do słoika i wsadzić całość do lodówki na kilka godzin. Po tym czasie nutella jest już gotowa do jedzenia. Można ją przechowywać w lodówce ok. 2 tygodnie. 

*gdybyście chcieli dobry przepis na gofry to znajdziecie go tutaj

SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Kuchnia Pysznościowa- blog kulinarny , Blogger